1400-10-28 15:32
758
0
78181
معاون امور مجلس فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیش از ۷۰ درصد استان ها مشخص است

هاشمی گفت: بیش از ۷۰ درصد استان ها مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی تعیین شده و در گام آخر در استدلال و گفتگو با استان ها هستیم تا جوان متدین و انقلابی را در این حوزه منصوب کنیم‌.

به گزارش گلستان ما؛ سید محمد هاشمی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل و فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: گلستان نهمین استانی است که در آن مدیرکل فرهن‌ و ارشاد اسلامی در دولت سیزدهم معارفه شده است.
معاون امور مجلس فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: تلاش کردیم آن چیزی که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشتند و آن نیز دولت جوان انقلابی است را در فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار دهیم.
هاشمی بیان کرد: در استان گلستان به یک عنصر جوان، متخصص که دارای ابتکار است اعتماد کردیم  و مسئولیت سترگ ارشاد را به وی سپردیم و مهمترین ویژگی این انتصاب این است که  وی از بدنه ارشاد است.
وی افزود: همراهی مسئولان استان در انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی را باید قدر بدانیم و فرصتی برای رعیت است که از  این ظرفیت استفاده کنند.
این مقام مسئول متذکر شد: گاهی به دولت ایراد می گیرند که چرا تاخیر در انتصابات صورت گرفته ولی در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از ۷۰ درصد استان ها مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی تعیین شده و در گام آخر در استدلال و گفتگو با استان ها هستیم  تا جوانی را در این حوزه منتصب کنیم‌.
هاشمی بیان کرد: امروز برای ما یک امتیاز مثبت است که به یک جوان اعتماد کنیم و با همگرایی که در استان اتفاق افتاد توانستیم این مسئولیت را برعهده رعیت قرار دهیم.
انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.